Általános szerződési feltételek

IMMUNELAB MEDICAL Korlátolt Felelősségű Társaság

6000 Kecskemét, Hínár utca 12.

Általános szerződési feltételek

IMMUNELAB MEDICAL Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „szolgáltató”) történő rendelés esetére kizárólag az alábbi általános szerződési feltételeknek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a www.immunelab.hu honlapon közzétett (a továbbiakban: „webáruház”), a rendelés időpontjában a honlapon található változata érvényes.

A jelen ÁSZF érvényes: 2023. március 20. napjától visszavonásig.

Az alábbi ÁSZF kizárólag az IMMUNELAB MEDICAL Kft. webáruházán keresztül elektronikus úton eszközölt szerződéskötések esetében érvényes.

  1. Cég adatai

1.1. Szolgáltató:

Társaság neve: IMMUNELAB MEDICAL Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített neve: IMMUNELAB MEDICAL Kft.

Székhelye: 6000 Kecskemét, Hínár utca 12.

Telephely/ raktár: 6728 Szeged, Fonógyári út 5.

Cégjegyzékszám: 03-09-135799

Adószám: 27714524-2-03

E-elérhetősége: info@immunelab.hu

Ügyvezető: Mihó Mihály

Ügyvezető: Jakab Gusztáv

Bankszámlaszám: 12076910-01801473-00100005

Honlap: www.immunelab.hu

1.2. Tárhelyszolgáltató

Társaság neve: Netlight Consulting Szoftverfejlesztő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített neve: Netlight Consulting Kft.

Székhelye: 1148 Budapest, Bánki Donát utca 12/B 1. em. 9. ajtó

e-elérhetősége: netlight@netlight.hu

1.3. Ügyfélszolgálat:

E-elérhetősége: info@immunelab.hu

  1. Alapvető rendelkezések

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre és a jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A fogyasztóval kötött szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, melyek iktatása a rendelési menetben leírtak szerint teljesül.

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt jelen ÁSZF Rendelések menete elnevezésű pontjában foglaltak alapján iktatja, és annak létrejöttét a jogszabályban meghatározott mindenkori minimum időtartamig őrzi és ezen időpontig utólag hozzáférhető.

2.2. A jelen Szabályzat 2023. március hó 20. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a weboldalakon közzéteszi.

Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3.Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett www.immunelab.hu weboldalra, akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos az oldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Megvásárolható áruk, szolgáltatások köre

A kínált áruk az alábbiak szerint kategorizálhatók:

Étrend és táplálékiegészítők

A megjelenített áruk on-line megrendelhetők Magyarország területére. Az árukra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, viszont nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti az áru nevét, leírását, az árukról fotót jelenít meg. Az áruk adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a www.immunelab.hu oldalon megjelenő kép és az áru tényleges mérete és kinézete miatti különbözőség miatt.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Az akciós ajánlatok, árengedmények és egyéb kedvezmények a feltüntetett időpontig, vagy a készlet erejéig érvényesek.

2.5. A webáruházból kizárólag olyan személy rendelhet, aki betöltötte a 18. életévét.

  1. Rendelés menete/ Vásárlási szabályok

3.1. A vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül is elvégezhető.

3.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt áru alatt elhelyezkedő „kosárba” gombra kattint, mellyel egyszerre egy darab terméket helyez a „kosárba”. A termékek rendelési mennyisége (darabszáma) a kosárban is módosítható.

3.3. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát jobb felül a „kosár„ ikonra kattintva.

3.4. Amennyiben Felhasználó további árut szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Tovább nézelődöm” gombot. Ha nem szeretne további árut vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt áru darabszámát. Az áruk mellett levő „termék törlése” ikonra kattintva törölheti az adott árut. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha minden árut a kosárba helyezett és meg szeretné vásárolni őket, akkor kiválasztja a “Pénztár ” gombot.

A kosár tartalmazza a kiválasztott termék nevét, darabszámát és az árat (adókkal együtt). A feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítási költségeket, amely a kiválasztott szállítási mód függvényében változhat.

3.5. Felhasználó eldönti, már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként kíván regisztrálni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy megadja a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, megadja a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők: fizetés utánvéttel vagy fizetés hitelkártyával vagy bankkártyával. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel az áruknál vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése vagy módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A megrendelések minden egyes esetben egyéni megrendelési azonosítóval vannak ellátva, melyek alapján a vásárlók megrendelése iktatásra kerül. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és az árukon, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

3.6. A vevő a kosár áttekintését követően a „tovább a pénztárhoz” ikonra kattint. Ezt követően a vevő a szállítási és számlázási cím megadását követően, kiválasztja a szállítási, valamint fizetési módot.

3.7. Ha a vevő befejezte a vásárlást még mielőtt a megrendelését megerősítené, a megrendelés elküldése előtt, egy összefoglaló táblázatban megtalálja a megvásárolni kívánt termékeket és a megrendelés teljes összegét, a szállítási és számlázási címet (beleértve a kiszállítási díjat és az adót is), valamint a szállítási adatokat. Végül a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni rendelését.

3.8. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Amennyiben a megrendelés megerősítése előtt hibát észlelne, a „töröl” ikonra kattintva javíthatja az érintett adatokat. Valamint a megrendelés megerősítése előtt a vevő a termék rendelési mennyiségét (darabszámát) is módosíthatja. A vevő a „kosár frissítése” ikonra kattintva tudja a megrendelés mennyiségét véglegesíteni.

3.9. A vevőnek lehetősége van kupont használni a vásárláskor. Amennyiben vevő a kupont fel kívánja használni, úgy a „kupon beváltása” gombra kattintva teheti meg. Amennyiben vevő érvényes kuponkódot adott meg, a fizetendő végösszeg a kuponhoz tartozó kedvezmény mértékével csökken.

3.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 24 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, vagy az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

3.11. A megrendelések feldolgozása és teljesítése. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy megrendelését mikor adta át a futárszolgálatnak (innentől kezdve a csomag a futárszolgálatnál nyomon követhető). Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-6 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert nem áll rendelkezésére a rendelt áru, erről haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót és alternatív árut ajánl. Amennyiben az alternatív árut Felhasználó nem fogadja el, Szolgáltató a már előre elutalt összeget visszatéríti a felhasználónak ugyanazzal a fizetési módszerrel, melyet a megvásárlásnál használt.

A vevő kifejezett hozzájárulását adja a számla elektronikus formában történő kibocsátásához és a megadott e-mail címre való elküldéshez.

3.12. A megrendelés szolgáltató általi visszautasítási joga:

A Szolgáltató törölhet vagy visszautasíthat bármilyen megrendelést az alábbi okok miatt:

  1. Amennyiben technikai és/vagy nyomdai hiba csúszott az árak feltüntetésébe vagy egyéb termék adatokban a honlapon, amikor a megrendelését végrehajtotta.
  2. Ha nem áll a rendelkezésre a termék a 3.11 második bekezdésében foglaltak szerint.
  3. Ha a biztonsági rendszerek szerint a megrendelés csalással összefüggő lehet.
  4. Ha vannak okok, amelyek arra utalnak, hogy a felhasználó kiskorú.
  5. Ha a Szolgáltató nem tudta végrehajtani a kiszállítást a megadott címre.

A Szolgáltató a teljes mértékben visszatéríti az előre kifizetett összeget.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

  1. Kiszállítás

4.1. A megvásárolt termékek kiszállítási módja: házhozszállítás vagy csomagautomatás kézbesítés. A megvásárolt termékek kiszállítását futárszolgáltató végzi, és körülbelül 3-6 munkanapot vesz igénybe a szállítás, melynek késedelméből eredő felelősséget Szolgáltató nem vállal ide értve a 4.2. pontban körülírt szállításokat is.

4.2. Szállítási díjak:

FoxPost Csomagautomata

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek.

A csomagot átadjuk a FOXPOST-nak, akik kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig a csomag átvehető. Az automatáknál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.

Az automaták listája és további információ: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

Packeta

A Packeta egy egyszerű, rugalmas, csomagátvételi és -küldési mód. A kézbesítés történhet házhozszállítással, átvevőhelyre vagy Z-Boksz-ba.

A csomag Packeta-nak történő átadása után kerül kiszállításra a választott módon. A csomag a Packeta mobil aplikáció letöltésével folyamatosan nyomon kövezhető.

Átvevőhelyek listája: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

  1. Fizetési módok

5.1. A Szolgáltató csak a következő fizetési módszereket fogadja el: bankkártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvétellel.

Fizetés hitelkártyával vagy bankkártyával

A Szolgáltató elfogadja az weboldalon létrehozott megrendelések kifizetését bankkártyával.

Ha az ügyfelek bankkártyával való online fizetés opciót választják, ez a tranzakció valós időben történik meg, ami azt jelenti, hogy miután a pénzügyi intézmény visszaigazolta, hogy helyesek a megadott adatok, a pénzt azonnal levonjuk a megadott számláról.

Fizetés banki átutalással

A termékek ellenértéke banki utalás útján is rendezhető.

Fizetés utánvétellel

Szolgáltató elfogadja az utánvétellel való fizetést. A megrendelés összegét az ügyfél a termékek kézhezvételekor fizeti ki.

5.2. Simple bankkártyás fizetés (OTP Csoport)

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. Kiegészítő intézkedésként a “Biztonságos Fizetés” rendszerhez, és azzal a céllal, hogy hozzájáruljon az internetes csalás megakadályozásához, Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ellenőrizze az ügyfél által megadott személyes adatokat, és megtegye a megfelelő intézkedéseket (beleértve a megrendelés törlését) annak érdekében, hogy biztosítsa a megvásárolt termékek kiszállítását a megrendelésben megadott adatok szerint a Társaság adatkezelési szabályzatában foglaltak szerint.

Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal

  1. Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Vásárló jogosult elállni a vásárlástól, a megvásárolt terméket/termékeket visszaküldeni és indokolás nélkül, a megrendelt áru kézhez vételétől számított 14 napon belül. Abban az esetben, ha a visszaigazolt megrendelés termékeit külön-külön, eltérő időpontokban szállítjuk ki, az utoljára kiszállított termék kiállítási dátuma lesz az irányadó.

A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával (levélben, e-mail-en keresztül) gyakorolhatja.

Immunelab Medical Kft

Postai cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 5.

E-mail cím: info@immunela.hu

A fogyasztó az elállási jogát, a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt árukat postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Szolgáltató nem fogad el felbontott, használt vagy sérült termékekre vonatkozó visszatérítésére vonatkozó igényeket (ide nem értve a hibás termékeket). A Szolgáltató a visszaküldött termékek állapotát dokumentálja.

A megvásárolt terméket visszaküldésénél minden esetben gondosan be kell csomagolni.

Visszaküldés postán keresztül:

A termék visszaküldését postán keresztül végezheti el a következő címre küldve:

Postai cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 5.

A termék visszaküldésének költségét a vásárló viseli és semmilyen körülmények között nem viseli azokat a Szolgáltató. Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárlót az áru visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kárának megtérítését.

Ha a vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Vételár visszatérítése

Szolgáltató az áru visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a kifizetett összeget (ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is) azzal, hogy a visszatérítendő összeget a Szolgáltató visszatarthatja, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

Vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni Szolgáltató 6728 Szeged, Fonógyári út 5. címére.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja az áru(ka)t.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy vásárló bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

  1. Szavatosság

7.1. Kellékszavatosság

A megrendelt termékek hibája esetén az ügyfél a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során az ügyfél kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.

Ha az ügyfél a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása az ügyfél kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Az ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Az ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 12 hónap leteltét követően azonban már az ügyfél köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

7.2. Termékszavatosság

Kellékszavatosság helyett az ügyfél a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén az ügyfél kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben az ügyfélnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

  1. Vegyes rendelkezések

8.1.Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2.Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8.4.Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

8.5. Amennyiben jelen ÁSZF és a mindenkor hatályok jogszabályok között ellentét áll fenn, a diszpozitivitás elve alapján a mindenkor alkalmazandó jogszabályt kell alkalmazni.

  1. Kapcsolat, javaslatok, észrevételek

9.1. Ha bármilyen kérdése van, visszajelzése vagy javaslata, akkor küldje el észrevételeit e-mailen keresztül a következő e-mail címre:

e-mail cím: info@immunelab.hu

Amennyiben úgy gondolja, hogy Önt, mint fogyasztót megillető jogai megsértésre kerültek lehetősége van panaszát e-mailen közölni.

e-mail cím: info@immunelab.hu

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.2. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Békéltető Testület eljárása:

Tájékoztatjuk, hogy a vásárló eladóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az eladó a vevő fogyasztói panaszát elutasítja, úgy vevő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

Eljárás megindítása a fogyasztóvédelmi hatóság előtt:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.